μας στηρίζουμε :) – διάδοση για το fakelaki.blogspot.com

Δευτέρα, 30/04/07

γεια σου αμαλία και πάλι
γεια και σε όλες και όλους

διάβασαμε το νέο σου ποστ, πως η ελευθεροτυπία θα δημοσιεύσει συνέντευξη σου:)
καλά λές όμως πως το θέμα ΔΕΝ είναι η δημοσιευση στην ελευθεροτυπία, κι εγω δεν βλεπω καμία νίκη παρα άλλη μια γνωστη κίνηση ευκαιριολαγνειας απο πλευράς μμε. Δυστυχώς έτσι καχύποπτα αντιμετωπίζουμε τα μμε.
Το κεντρικό θέμα νομίζω, η μεγάλη χαρά, είναι: η ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΦΩΝΗ που δημοσιοποιείται
και
που ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΑ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ μας.
Δεν ξέρω αν μπορεί να υπάρχει πράξη με υψηλώτερο νόημα,
γιατί ολα τα ποστ, δειχνουν (αυτά που τα μμε και αδυνατούν να δείξουν και διαστρεβλώνουν:)
πως εμείς οι «διπλανοί» είμαστε η στήριξη μας, και
πως πράγματι υπάρχει αλληλεγγύη εναντίον στη διαφθορά απο τη κονόμα και την εξουσία, και
πως ανοιγόμαστε στην άδολη φωνή,
είναι αγάπη είναι μοιρασμα και άνοιγμα προς όλους μας,
είναι χαρά!
αμαλία, είμαστε τυχεροί γιατί ουτε με το χρήμα ουτε με την εξουσία κατάφεραν να μας διαφθείρουν βαθειά μέσα μας.
δεν έχουμε παρα να συνεχίζουμε όλοι:)
φιλιά :)

———————————
31 / 5 / 2007
Η Αμαλία άφησε την τελευταία της πνοή την Παρασκευή 25 Μαϊου 2007. Ήταν μόλις 30 ετών.
την μέρα των συληπηρίων στο blog της, προτάθηκε απο τον Ν. Στεργίου μια δικτυακή δράση για τη 1η Ιουνίου. Σε δυο κόμβους (απ οσα ξέρω) διάφοροι απο διάφορα μέρη της Ελλάδας και απ το εξωτερικό συνεργάστηκαν για να προετοιμάσουν την δράση της 1ης / 6. Ο κόμβος «Ελληνικό Διαδικτυακό Κίνημα Αμαλίας» (δεν έχω βρει διευθυνση) και ο κόμβος «Για την Αμαλία» (με αρχική πρωτοβουλία του http://yperoptix.blogspot.com) με διεύθυνση:

http://giatinamalia-blog.blogspot.com/

ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 1η ΙΟΥΝΙΟΥ, ΟΛΑ ΤΑ ΕΛΛΗΝΟΦΩΝΑ BLOGS ΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΟΥΝ ΕΝΑ POST ΜΕ ΚΟΙΝΟ ΤΙΤΛΟ.

Advertisements

19 Σχόλια “μας στηρίζουμε :) – διάδοση για το fakelaki.blogspot.com”


  1. Τελικα τα blogs εχουν δυναμη.
    Το παραπανω παραδειγμα,ειναι μια ακομη αποδειξη…

  2. dimos dimitriou Says:

    ναι, η κοινόχρηστη και ανεξέλεγκτη γνώση είναι μια νέα μεγάλη δύναμη


  3. Μου άρεσε το σχόλιό σου. Όντως δε βλέπω καμία νίκη -κάπου το είχα ξανασχολιάσει. Νίκη θα ήταν αν έπεφταν οι γιατροί και έπαυε η ασθένεια. Ντροπή των ΜΜΕ είναι που απλά ξεπουλάνε έναν άρρωστο για να δημοσιεύσουν μία συνέντευξη ελπίζοντας σε περισσότερους αναγνώστες. Έτσι, για να μακαρίσουν τον εαυτό τους ότι έκαναν το καθήκον τους. Και μετά τι θα γίνει; Πότε θα ξαναθυμηθούμε ένα ανάλογο, αν όχι το ίδιο, περιστατικό;

  4. dealsend Says:

    Πριν βγάλουμε τα συμπεράσματα οτι ξεπούλανε ένα άρρωστο, δεν θα έπρεπε να περιμένουμε να διαβάσουμε την συνέντευξη;

    Δεν μου φάνηκε η Αμαλια χαζή, που να θέλησε έτσι εύκολα να ξεπουλήσει την κατάσταση της!

  5. dimos dimitriou Says:

    ευχαριστώ δέιμο,

    —-
    σχετικά με την αμαλία έγραψαν και η «ελευθεροτυπία» και «τα νέα».

    η ελευθεροτυπία, δημοσιεύει συνέντευξη της αμαλίας απο τόν γιώργο γιούση.
    http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=96109740

    Σ»τα νέα» (ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Ματίνα Ηρειώτου) δημοσιεύονται κυρίως αντιγραφές κειμένων απο το blog, το οποίο στο διαδίκτυο εμφανίζεται χωρισμένο σε τρείς σελίδες.
    α.
    http://www.tanea.gr//Article.aspx?d=20070502&nid=4634121
    με κύριο σώμα κειμένου, αντιγραφές απο τά κείμενα της αμαλίας στο blog της.
    β.
    http://www.tanea.gr//Article.aspx?d=20070502&nid=4634184
    με το κύριο σώμα εκιμένου είναι αντιγραφές κειμένου απο τα σχόλια – ώς ένδειξη της συμπαράστασης
    και γ.
    http://www.tanea.gr//Article.aspx?d=20070502&nid=4634175
    με κύριο σώμα κειμένου αντιγραφές απο τα κείμενα της αμαλίας σχετικά με τη έως και τραγική κατάσταση στην οποία υποβάλεται η ίδια λόγω της γραφειοκατίας

    στο β. μέρος, ( με τις αντιγραφές απο τα σχόλια) το 30% περίπου του δημοσιεύματος είναι αντιγραφή απο το σχόλιο που έγραψε ο Γ. Παπανδρέου.

    ——————–


  6. Είδα τα άρθρα και τις συνεντεύξεις πριν από λίγο (από άλλο link). Πρέπει να συμπληρώσουμε ότι καλλιεργείται και πάλι μία συνείδηση στον πολίτη για εξωθεσμική λυση του προβλήματός του (όπως με την τηλεόραση και τον κάθε Τριανταφυλόπουλο που σου το λύνει).

  7. kostakis k Says:

    kalo taxeidi Amalia tha se doume ston PARADEISO

  8. blubrothers Says:

    http://www.secondlife.com
    Avatar γιά Αμαλία,θα την αντικαταστίσει κάποιος υπεύθυνος.Παγκόσμιο παιγνίδι με εικονικά κορμιά αλλά πραγματικούς χαρακτήρες.Η μεγαλύτερη διαφήμηση γινεται μέσα από αυτό το παγκόσμιο παιγνίδι γνωρημιών σε ζωντανή επικοινωνία.Εγώ το έχω ξεκινίσει γιά προβολή του μικρού Δήμου όπου κατοικώ.Επιλέξτε ένα καρτούν κορμί διαμαρτυρίας και μπείτε δυναμικά στην παγκόσμια διαδήλωση: / fakelaki no personalseciurity, bat, -tatter-/.Ετσι αποκτάτε εκατομύρια μέλη.

  9. blubrothers Says:

    Είναι γεγονός ότι :Ο τρόπος που λειτουργούσε και λειτουργεί το σύστημα διοίκησις στην Ελλάδα είναι τραγικός.Δεν εμφανίζεται το τραγικό παρά μόνο όταν ο πολίτης έχει την συγκεκριμένη στιγμή μιά ανάγκη ,όπου γιά αυτήν προπληρώνει αναγκαζόμενος συνδρομικά π.χ.: ΙΚΑ.Ετσι λοιπόν είμαστε αναγκαζμένοι να κατανοήσουμε τον χωρικό που κυνηγούσε να σκοτώσει τον ιατρό ,διότι έχασε το παιδί του στην γέννα.Πόσες φορές είμαστε έτοιμοι να χειροδικίσουμε στις υπηραισίες;Γιά ποιόν και δια τ΄τργουδούμε τα προοδευτικά τραγούδια π.χ.:ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ;ισως μόνο γιά τον χαβαλέ ή επειδής μερακλωθήκαμε στην στιγμή και ξεχάσαμε τον άγνωστο στρατιώτη στην γραμμή -πρός- με τον στρατηγό γεμάτο παράσημα να κορο’ι’δεύει.Ως λαός είμαστε ανίκανος να επαναστατήσουμε στο σύστημα με την ψήφο μας,αλλά χρόνια το αποδεχόμεθα σκύβοντας το κεφάλι με αποτέλεσμα -ΑΜΑΛΙΕΣ-.Οταν δεν σου πρέπει ελευθεριά, τότε σε τούτη την σύντομη ζωή : ΕΙΣΑΙ Ρ Α Γ Ι Α Σ.-

  10. dimos dimitriou Says:

    ο αντίπαλος παίζει αναπόσπαστο ρόλο στη ζωή «μου»
    blubrothers:-),
    για το σχολιο το σχετικό με το avatar, μ ενδιαφέρει πάρα πολύ, αλλά συγχώρεσε μου, είναι πυκνό και δεν κατάλαβα ακριβώς τι θες να πεις. Θα μπορούσες να μου πεις περισσότερα?

    – για το σχόλιο στο «ραγιά» συμφωνώ. Μάλιστα να πώ πως η κοπανατζίδικη στάση στο γνωστό τραγούδι «χαιρετίσματα σην εξουσία» δείχνει ακριβώς μία σύγχρονη συνέχεια του ίδιου ραγιαδισμού. Ο σύγχρονος ελληνικός πολιτισμός παράγει κυρίως yesman σιωπηλά πρόσωπα. Σιωπηλά υπάρχω είτε μπρος στο γκισέ του κόμματος ή της εταιρείας, είτε σιωπήλα υπάρχω με απόδραση απ το σύστημα. Νύχτα μέρα, μία σκέψη βίας αναμεταδίδεται στον αέρα του σύγχρονου ελληνικού κράτους: εξουσία εξουσία εξουσία, Εθισμός στον εαυτισμό «μου». Και μερικά από τα αποτελέσματα στη ζωή είναι αυτά που περιγράφεις.

    Αδυνατούμε να δούμε οτι αυτόν που τον ζούμε να είναι ο «αντίπαλος», αυτόν που εναντίον του καταφερόμαστε ή που τον απομακρύνουμε, ή που κανουμε τα πάντα για να αποδρούμε απο τα «παιχνίδια» του, ο «αντίπαλος» αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι των διεργασιών της ζωής «μου».

    Μόλις όμως δώ πως, οσο «εγώ» ο καλός, «σκοτώνοντας» τον «αντίπαλο» μου, τον εξελίσσω να με δυναστεύει,
    τότε μπορεί και να πάρω στροφή και αντί να τον κλωτσάω οπως με κλωτσά, να αρχίσω να συνομιλώ ανοιχτά και με επιμονή για αυτά όλα που μας διαμορφώνουν.

  11. blubrothers Says:

    Ενοώ κ. Δημιτρίου ότι:βάζεις κάποιον ή κάποια με το όνομα Αμαλία στο secondlife ώστε να συνεχίζεται η διαμαρτυρία-αγώνας-ενημέρωση.Κ. Dimo:είμαι σαφής:κάνε εσύ την Αμαλία ή όποιοσς άλλος προτίνεται από τους υπεύθυνους του seit fakelaki.

  12. dimos dimitriou Says:

    @blubrothers
    κατάλαβα. Ένα οποιοδήποτε ρόλο μπορεί να τον παιζει ο οποιοσδήποτε, επειδή αυτός θέλει να εκφράζεται με αυτό το ρόλο, έτσι δεν είναι? Θέλω να πώ, πως άν θέλουμε να παίζουμε ρόλους, τους επιλέγουμε προσωπικά. Δεν μπορούμε να πούμε σε άλλους τι να κάνουν, εκτός κι αν είμαστε σε κάποιο είδος εξαρτημένης εργασίας και εκτελούμε εντολές (της διεύθυνσης). Αν και ακόμη και σ αυτή τη περίπτωση, και πάλι δεν κάνουμε όοοτι κι αν μας πούν.

  13. blubrothers Says:

    OXI με πολύ ????? ή ;;;;; αφού δεν καταλαβαινόμεθα.Φίλτατε dimo μου θυμίζεις το σχολιό όπου τους έλεγα πως στην έκθεση ιδεών δεν μπορούν να βαθμολογούν με βάση τις απόψεις τους,αλλά με το εάν μπορούν να βαθμολογίσουν.Π.χ.:επειδή είσαι αριστερός δεν έπεται ότι δεν έχω δίκιο πώς:εάν πέσει το ανατολικό μπλόκ η Ελλάς δεν πρέπει να είναι στην κομεκόν λόγω ισχυρών και κακών γειτόνων(εχθρών).Αποτέλεσμα=μεταξιταστέος,:αφού τα ξέρετε όλα βρείτετα!!!!!Κάπως θα πρέπει να μάθουν τα ΠΑΠΑΡΆΤΣΙ ότι δεν είναι δημοσιογράφοι.

  14. dimos dimitriou Says:

    στο γκούλαγκ η απόδραση είναι απλώς μια αυταπάτη. Γιατί είναι σα να λέμε: χρειάζομαι το γκούλαγκ για να έχω αποδράσεις. Η απόδραση που δεν ξεδιπλώνει καμία παραπέρα εξέλιξη, είναι απλώς άλλη μια απόδραση.

    Το να μεταστρέφω αυτή τη καταστολή της ζωής «μου», μέσα σ αυτό το γκούλαγκ, σε χαρά για ζωή, είναι ο βαθύτερος στόχος. Η χαρά μου για τη ζωή και η χαρά που παίρνω απο τη ζωή είναι αυτό που χρειάζομαι, κι οχι μια απλή και ριψοκίνδυνη απόδραση.

  15. blubrothers Says:

    Το ριψοκίνδυνο είναι αυτό που λίγοι ξέρουν:
    Οκυνηγός ειδήσεων έχει μιά ομάδα από παπαράτσι που λέγεται στραίν τά’ι’κ ,ελεγχόμενους όπου τους στέλνει σε αποστολές.Οποιος δεν το ξέρει αυτό τότε είναι πολεμικός ανταποκριτής στύλ…..του…….σσσσ.ετσι την παθένουμε και δεν μπορούμε να αποδεχτούμε το αληθές.
    Λοιπόν ενοείς γκούλαγκ το γήπεδο;μήπως το σύχρονο κολοσιαίο; είμαστε τόσο ελεγχόμενοι;

  16. dimos dimitriou Says:

    ε ναι, νομίζω πως ναι! Δες τι εξυπηρετούν οι ρόλοι στους οποίους «εκπαιδευόμαστε» και προς τα πού αυτοί οι ρόλοι, οδηγούν τη προσωπική φαντασία

  17. blubrothers Says:

    Αποδέχομαι ότι οι ανησυχίες σου είναι ιδανικές γιά την επαναφορά ξεχασμένων αλλά συμαντικών αναφορών ζωής. Ο άνθρωπος γιά να καταλήξει σε κοινωνίες μετά πολλών χιλιάδων ετών έτσι ώστε να χρησιμοποιεί την λέξη -πολίτης -πέρασε και από τους αιώνες του κανιβαλισμού,αλλά κατάφερε το κάτι τι:να τιμωρεί ως κοινωνία,( που οι σοφοί της έφτιαξαν τους νόμους-κανόνες λειτουργίας της κοινωνίας),το απάνθρωπο.Ετσι δεν υπάρχουν ρόλοι αλλά κανόνες λειτουργίας της κοινωνίας.Εάν γιά κάθε κοινωνική παράβαση π.χ.: φακελάκι ή αμέλια κ.λ.π.
    ξεσηκονόμαστε γιά να ταρακουνίσουμε τα νερά ώστε να ιδρώσουν αυτιά,σίγουρα πετυχαίνουμε πολλά.Τίποτα δεν κρύβεται και όλα τιμωρούνται λίγο ή πολύ.

  18. dimos dimitriou Says:

    οι νόμοι είναι κοινωνικοί όροι, που τους ενσαρκώνουμε σα ρόλους του εαυτού. Όταν δεχτώ εγώ για τον εαυτό μου να ανήκει, να ορίζεται σ αυτή την κοινωνία. Αν δεν δεχτώ να παίζω αυτούς τους ρόλους η κοινωνία με βγάζει εκτός των ορίων της. Μα αν δεν ανήκω, δεν υπάρχω καν. Κενό, ένα απέρατνο κενό μέσα μου, ζωή χωρίς νόημα.
    Ποιος αποφασίζει για αυτούς τους όρους? Ποια κοινωνικά συμφέροντα να εξυπηρετούν? Και με τους ρόλους μέσα σε ποια κοινωνικά συμφέροντα ζώ και προς τα πού ανοίγεται η φαντασία μου? Δεν φτιάχνουν οι νομοθέτες μόνοι τους τους νόμους.
    Στη πράξη τώρα: τι είναι αυτό που διοικεί, η αξιολογική κριτική, ή οι διαπλοκές που επενδύονται με ιδέες?

  19. blubrothers Says:

    Συμφωνώ γιά το : κοινωνικοί όροι-ρόλος του εαυτού-εκτός ορίων,είναι κάτι από την υπέροχη και μοναδική την -α’ί’μνηστη- ΜΕΛΙΝΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ που μιλούσε συνεχώς γιά το παραμύθι της ζωής(Φάτε πείτε και γλεντάτε όλοι μόρ παιδιά,όποιος πάει ……).Διοικεί πάντα το -ίδιο- με όποια ιδεολογική μορφή,με συμφέρουσα κατ’ιδίαν αξιολογική κριτική,και οι διαπλοκές : ξέρεις να κλέψεις ,ξέρεις όμως να παστρέψεις;


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: